BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

02 January 2011

Aku seorang budak yang GAGAL

Setelah 3 tahun kami bersama,akhirnye kami berpisah gak...pada tahun baru ni saya mengumumkan kami telah bercerai berpisah...

Berhenti buat cerita mencarut merapu ni...sebenar nye aku akan berhenti belajar kat UTeM..yup aku tak main-main..

Bai-bai UTeM

Mungkin ada cakap tindakan aku ni bijak bodoh kan?yela sekarang ni aku dah tahun 3..lagi setahun lagi nak habis.

citer ni sesuai untuk orang macam aku

Tapi korang tak faham penderitaan aku kat sane...Biar aku beritahu,selama dok kat sane aku dah 2 kali KS (kelulusan bersyarat)..means pointer aku rendah..lagipun aku tak minat benda elektronik ni...

sangat rase tertekan..

Aku nak berhenti carut tipu diri aku...ramai jugak la kawan-kawan aku yang tak sangka aku akan buat tindakan ni....InsyaALLAH esok aku akan buat pengumuman secara rasmi.

Selepas berhenti study kat UTeM ni,aku akan sambung belajar kat Kolej Yayasan Melaka (KYM)...selama 4 tahun..harap-harap kawan aku sume tak lupekan la aku nanti..

Ni la habitat baru aku

MySpace

Cuba teka apa kursus aku ambil kat sane??aku ambil kursus 'Aircraft Maintenance Engineering' atau bahasa melayu mudah nyer 'Kejuruteraan Penyelenggaraan Kapal Terbang'...aku dapat tahu kursus ni dari laman sesawang KYM tu la...

kantoi aku guna paint..arghhhh!!!

Korang nampak tak??hanya 20 orang per batch...dan dengan bangga nyer aku nak cakap aku salah sorang antara 20 tu..hihihi... 

MySpace

nanti aku akan citer lebih lanjut pasal kursus ni..dan apa dugaan  aku hadapi..serius rase bangga...walaupun,yup aku budak yang gagal dari utem tapi aku nak buktikan aku masih boleh berjaya..gagal sekali bukan bermakna gagal selama nyer

MySpace

jangan tiru aksi ni!!!

pesanan siput::

  • aku dah 2 kali tengok citer '3 idiots'...bes giler...banyak pengajaran leh kita cedok..kepada kawan-kawan aku yang pointer cukup-cukup makan,kalau rase motivasi rendah baik korang tengok...aku tak tipu wei

8 komen:

Amiey White said...

gagal sekalai x bermakna gagal selama nya keep with your dream .

ingat kita belajar untuk masa depan dan balas jasa parents kita

wah ! amiey baik plak jadi matang huhuhu

Si-D said...

hehehe...thanx..
agak2 kalu wat biografi ni,mesti ramai beli..hak3

Aan MI said...

teruskan dgn apa yg ko minat..
jgn pedulikan sgt kata org..
ini soal masa depan kan kan...

go go chayokk
jgn gv up k

Si-D said...

thank raihan....yup,saya bukn saje 'like' tp 'love' dengan aeroplane sejak pakai lampin lagi..hehe

xFRDSx said...

aku rasa. aku ni sesituasi dengan kau. aku takut sangat. :(

Si-D said...

jangan takut...mesti berani hadapi dugaan...kadang-kadang kena berubah untuk menjadi lebih baik

Sue Arshad said...

uish..mle2 ak pn terkejot gak...anyway all d best yaaa...chayok3!!! ^_^

Anonymous said...

mase berhenti tu macam mne die punye procedur?susah tak?