BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

15 January 2011

Jatuhkan maruah lelaki macho

Sekarang nak wat review pasal satu iklan deodorant yang selalu gak la ditayangkan kat kaca tv.

 Iklan ni bermula dengan 2 ekor orang awek yang sedang naik beruk kereta..Tiba-tiba tayar kereta tu pancit.Kerana terlalu bodoh hebat,awek ni tak reti nak tukar tayar kereta diorang..Jadi salah sorang ni cuba menahan kereta,nak meminta bantuan.Dok lambai-lambai tangan macam beruk tapi sekor sebiji kereta pun taknak henti..Tiba-tiba,beruk dia dapat idea,koyakkan lengan baju sampai nampak ketiak dan cuba tahan kereta lagi sekali..Dengan pantas nyer,banyak beruk lelaki yang tolong diorang.Dah selesai,beruk pompuan tu pun blah sambil tunjukkan ketiak dia lagi.

Mesti korang teringat iklan ni kan??kalau yang tak tengok tv tu tak tahu la nak cakap per. http://www.emocutez.com
Bagi aku la,iklan ni sangat menjatuhkan imej kaum lelaki..kenapa lak aku cakap macam tu?Yela,nampak macam kaum lelaki macam aku ni menolong dengan tak ikhlas..Dan lagi celaka teruk nyer macam kita ni tertarik dengan bau ketiak awek macam tu...varvi tak varvi la.


 Gambar hiasan jer

Serius memalukan bagi aku...apa la...bila iklan pasal barang kosmetik je untuk kaum pompuan,mesti kita sebagai lelaki yang jadi mangsa..ceh!!...serius bile tengok iklan tu kat tv aku akan mencarut dalam hati sampai la iklan tu habis..

 Ni pun aku carutkan gak..aduyai

jadi pengajaran nyer...jangan la memalukan kami kaum lelaki ni kalau taknak kena carut dari aku..haha http://www.emocutez.com 

8 komen:

Unknown said...

bez la der ko pny entry....hahaha......aq pown trase.....

Si-D said...

haha..biase2 jer...ko jd follower ak ke?nnt ak follow ko blk

Aan MI said...

weh..
ramai je yg x puas ati ngan iklan tu..
actually dia jatuhkan martabat laki n pompuan gak...
yelaa..ade ke patut pmpuan tu sanggup tayang ketiak smate2 nk mntak tlg...

pastu bila dia buat lelaki stop utk tolong pompuan seksi tu nampak sgt dia nak ckp lelaki hanya akan tolong pmpuan seksi...
apakah???

sengal gle kot iklan tu...
lg satu aku x ske iklan ade lg satu perfume utk laki tu..ape tah name die..axe kot...2x5 je

Si-D said...

raihan mohamed isa:: ade gak yg sependapat dgn ak..hik3...thanx

NZ said...

pengarah iklan tu dah xde idea lain..

Si-D said...

ketandusan idea...bajet xde idea ckp jela terus terang...adoi..harap iklan 2 cept blah dr tv

Raji and Yeen said...

hahaha difikirkan iklan cmtu dpt menarik perhatian kot ;D

Si-D said...

menarik perhatian ak utk dicarutkn..adoi..huhu