BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

25 January 2011

Hukuman buang kawasan masih rasional??

Pagi tadi aku menjalankan hukuman sula buang kawasan..tapi aku bukan polis mahupun sorang pegawai penjara.

Meh aku citer perkara sebenar nyer..Pagi tadi aku terdengar sesuatu mengerang berbunyi kat bawah katil aku...Aku pun bingkas bangun dari katil dan membuka baju lampu bilik...Target seterus nyer,tengok bawah kain katil.Ternampak awek sesuatu bergerak..rupe nyer perangkap tikus aku dah kena...haha..padan muka ko!!

Lebih kurang macam ni

 Aku gunakan umpan biskut kering...Dah beberape hari gak benda tu kat situ..tak sangka lak leh kena...Dia kira bernasib baik...cuba aku pakai perangkap jenis lain

 Kalu jenis ni dah lame mati

Sebelum tu, perogol binatang ni dah membuat onar dengan makan buah ciku yang aku eramkan peramkan kat dapur..cis!!...

 "ampun pak..gua enggak salah dong!"

Jadi aku memutuskan untuk menjatuhkan hukuman sula buang kawasan..Dalam kol 9 pagi lepas aku berak bersarapan,aku pun bawa la tikus ni ngayo atas motor..Destinasi aku,kawasan kelapa sawit..

http://www.emocutez.com 
Aku bukan goku

Sampai je kawasan tu,aku terus buka pintu perangkap,dia pun lari keluar...Leh lak dia pandang aku balik,sebelum menghilang kat celah dahan kelapa sawit.

Selesai sume perkara,aku mula terfikir,macam mane kalu tu tikus pondan betina yang dah monopaus ada anak?ape agak nye nasib anak diorang?..ok merapu...

Nasib baik aku tak guna mouse..ketawa..

Ala nasib la,aku bukan nyer termasuk dalam kelompok manusia perogol yang prihatin kat Malaysia ni.haha http://www.emocutez.com


I'm your devil fella...

Harap tak jumpe benda ni kat laptop aku esok

nota sakit jiwa ::
  • Sume gambo aku rembat dari sini 

2 komen:

Ahmad Faris said...

mungkin boleh jadi rasional lagi..bergantung kepada kesalahan yang dilakukan..betul ke?

Si-D said...

hahaha...ni psl tikus ler