BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

16 January 2011

Salah ke aku bernama Shidee??

Assalammualaikum warahmatullah hiwabarakatuh..berdiri nyer saya disini bukan la sebab takde kerusi...(merepek)
Hari ni aku nak kencing cerita pasal nama aku yang unik..Cewah!...

MOHAMMAD SHIDEE BIN DEWA
Ok aku nak tegaskan disini bahawa aku nak bagitau pasal nama 'Shidee' tu jer...nama arwah ayah aku real ok.aku tak bergurau.
Semester lepas,aku ada masuk 1 kelas ni...Pensyarah ni pulak bile dapat tahu nama seorang student tu mesti dia tanye apa maksud nama diorang..mase tu aku dah berak cuak dah sebab aku tak tahu pun makna nama sebenar aku.

http://www.emocutez.com
punya la cuak..tuhan je yang tahu

Kalau ikutkan dari citer arwah ayah aku dan mak aku,nama aku berasal dari seorang penyanyi era 80s...Arwah ayah aku suka sangat dengan 1 lagu dia ni..'Sayang semuanya sudah terlambat'..korang leh check kat youtube kalu nak dengar lagu tu.
Jadi melekat la nama aku 'shidee' sampai la sekarang..unik kan??tapi kalu kat alam maya,aku biase guna shidy...taknak la orang perasan... 
Tapi tahun lepas serius penyanyi ni membuat gosip yang agak menggemparkan sampai aku pun terkena tempias nyer skali.

http://www.emocutez.com
Bukan tempias air liur ok 

Dengar gosip asal nyer,dia ni kahwin lari sebab mak mertua dia tak restu...kalu betul la serius sangat memalukan.nak tengok muka artis tu?takde la sehensem beruk aku..haha


Ni la penyanyi tu,shidee..not me ok!!
Gambar dari sini 



Kalau fitnah aku doakan ko bahagia ek shidee..haha..serius rase bangang janggal cakap ayat ni..tapi memang bile gosip ni kuar aku dah rase macam kena kuarantin.bukan kat mukabuku jer,dalam kelas pun same...nasib baik tak teruk sangat menjadi bahan.haha

http://www.emocutez.com
Takde la sampai macam ni

Nama aku pun dulu hampir dikaitkan dengan sorang pelakon,Sidi Oraza...sebab nyer bunyi sidi tu hampir sama dengan shidee...aduyai..haha 

Sidi Oraza..lame tak tengok mamat ni
Gambar dari sini 

Macam-macam lagi la...tapi aku paling benci bila dikaitkan dengan seorang artis,Dee...dulu ada show dia,Jangan Ketawa...kalau korang ingat lagi la...Dia ni suka pakai pakaian pompuan..aduyai sangat memalukan...

nota tapak kasut :: 
  • unik kan nama aku??banyak artis leh kaitkan dengan nama aku.cewah!!
  • susah kalau jadi artis ni..kena cari nama lain...nanti orang cakap aku ciplak lak.haha
  • sampai sekarang mak aku tak dengar lagu Shidee tu sebab leh wat mak aku teringat arwah ayah aku. 
  • pape pun main computer game gak yang bes..ada kaitan ke?lantak la..tol tak beruk?
http://www.emocutez.com 
haha...betul tu shidy









6 komen:

Aan MI said...

heheee...
sidi oraza ngan shidee xde laa sume org knal..
cuba sebut nama raihan...
haaa kompem sume knal..
hahahaksss

Si-D said...

hahaha...speechless..aduyai..hak3

Zuwairi said...

ok ape name syide?:)

Si-D said...

tu la nama aku...huhu..mane ad nama lain

Raji and Yeen said...

hahaha nk ak pnggl nama kau ap owh?
Shi ok x? :P

Si-D said...

pggl shidy udah..tension org pggl shit..