BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

08 January 2011

Saya ada kawan,tapi....

Assalammualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada...bla3..ok merapu. lurus ke titik ( straight to the point!) aku nak citer pasal sekor sorang kawan aku..dia pompuan tapi umo kurang setahun dari aku.kira junior la.

Kalau sape-sape yang rapat dengan aku mesti perasan aku ni kurang sikit dengan pompuan...Entah la,pe kata beruk orang; tak kamcing...

Tapi ada sorang yang selalu temankan aku message tapi dia bukan bini awek aku..Mula-mula aku kenal mase aku kat zoo  matrikulasi dulu...teringat lagi petang tu aku baru balik kelas dan terus mesej dia...dia mase tu baru balik tuisyen.maklum la budak spm...aku dapat nombor dia dari geng sekolah aku..teruk tak teruk.


http://www.emocutez.com
 ko jangan gelak la beruk!!!

Ok kembali kepada citer aku tadi,mula-mula dia cuak gak..yela nombor sape tiba-tiba mesej dier...(ntah-ntah pedofilia ker).aku pun cakap la aku dapat nombor dia dari kawan aku..dia tak kenal pun..(tak gune nyer kawan!)..Kemudian kitorang pun citer pasal diri masing-masing...makin lame makin mesra sampai la aku habis matrikulasi.

Mase aku masuk UTeM,dia lak masuk matrikulasi..kat negeri dia gak,johor.Sebab tak tau sangat,selalu dia tanye aku pasal life kat matrikulasi tu...Bile mase hari jadi masing-masing kitorang selalu telefon each other..almaklum la, free..hahaha

Antara sume kawan yang aku ada,dia la yang selalu layan aku mesej hampir tiap-tiap malam..macam-macam la yang kitorang borakkan...selalu gak aku kenakan dier,tanye dah ade pakwe ke tak..dia cakap tak lagi.hahahaha

http://www.emocutez.com 
( dalam hati cakap.."ada chance ni..haha" )

Yup sampai sekarang kitorang mesej walaupun dah kurang sikit...lagipun dah ada mukabuku,lagi la senang...pantang nampak dot hijau,cepat je chat..hehe

Tipu la kadang-kadang tak gaduh...selalu gak la kitorang stop mesej untuk beberape hari sebab berperang bergaduh.Tapi lame-lame kitorang akan berbaik semula dan mesej macam biase..aku pun tak tahu,macam ada ikatan kimia lak...haha

http://www.emocutez.com 
betul-betul marah ni!!

Sebenar nyer sejak aku kat zoo matrikulasi sampai la sekarang aku tak pernah pun jumpe 'muka ke muka'..(face to face) dengan dia...selalu juga aku ajak tapi dia ni bagi macam-macam alasan..aku pun tak faham...Tapi aku masih jujur lagi kawan dengan dia...hahaha..baik kan aku??   http://www.emocutez.com


Kitorang tak kisah kongsi rahsia masing-masing...Kalu moral aku tiba-tiba low,aku citer dengan dia...nanti dia akan bagi aku duit semangat...begitu gak sebalik nyer....ada gak rahsia yang aku citer kat dier je,orang lain tak tau pun...

Aku saje-saje citer ni..mane tau kot-kot ada yang leh bagi pendapat macam datuk fadzilah kamsah tu..hahaha 


nota makan kasut:
  • ader beberape perubahan aku wat kat blog ni..kalau perasan la
  • maaf,gambar tidak disertakan bersame entry
  • aku masih single sampai hari ni..(buekkk...)



7 komen:

Amiey White said...

hehehehe zoo tu matrik ea

areripe said...

hurm, hang webcam ja ngan dia senang. dia dah tak dak alasan nak bagi!

header hang digimon tu, rindu gila tengok!!! plus background hang mai comel ja dark vader tu!

Raji and Yeen said...

woahhhh kisah cinta der
ala xperlu ajak jmpa lagi pun
dia msti malu2 kucin nk jmper~
hohoho
dalam diam2 berisi eh hang ni

Si-D said...

amiey white:perumpamaan jer..hehe

areripe:dh try webcam..dier xnk gak la
yup..nk modified lg la..letak mcm2 gambo digimon...ak suke numemon.haha

raji:ak mmg makin berisi..dh mcm garfield..aduyai..hehe
mane ad cinta..kami cuma agak mesra..hahaa

Chuck said...

kalau lu dapat awek Johor jaga baik2. Orang kampung gua tuh. Haha.

nurZAKIA said...

ohoooiii...mcm knl je org 2..

NZ said...

diam2 ubi berisi.
org johor mmg baik2..huhuh