BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

15 January 2011

Ayam ke telur keluar dulu?

Hola sumer...hari ni aku nak update pasal persoalan yang ramai memikirkan jawapan nyer sampai la sekarang.

"Antara ayam dengan telur ayam,mane dulu??"
 http://www.emocutez.com 
Hurm...beruk ni tak tau 

Yup,soalan ni...setelah  lame aku memikirkan,akhir nye aku dah dapat jawapan berserta dengan bukti sekali..haha...Ada hadiah tak kalau dapat jawap??
Ok berhenti mengarut,bagi aku la kan,jawapan dier ialah AYAM...kenapa aku cakap macam tu??

 Wanna fight with me dude?

Alasan aku mudah jer...mesti orang cakap,kalau betul ayam tu dulu mane pulak datang ayam tu?mesti dari telur..yup memang betul..tapi
  • Kalau betul telur keluar dulu,sape pulak nak eramkan telur tu??takkan la pulak Spongebob dok eramkan kat Bikini Bottom..haha

"I'm a ninja.not a chicken!"


  •  Ok,sekarang cuba fikir dengan pemikiran terbuka..cewah!...kita kaitkan masalah ni dengan manusia..semua orang tahu,manusia pertama ialah nabi Adam a.s...Allah jadikan baginda terus dengan tubuh badan macam kita...Selepas baginda berkahwin dengan Hawa,barulah umat manusia bertambah sampai la sekarang...Dari kejadian ni kita leh nampak..Allah tak jadikan sperma dan ovum dulu,tapi terus jadikan baginda..selepas tu barulah beranak-pinak sampai ke hari ini.

 Adegan yang kita tak ingin lihat

Ok tu jela pendapat aku...suka hati la sama ada korang nak setuju atau tak...Pendapat aku mungkin betul,mungkin salah..pape pun hanya Dia yang tahu jawapan sebenar.

nota tapak kasut:
  • cuba menjadi seorang yang rajin berblogging... http://www.emocutez.com


0 komen: