BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

23 January 2011

Dah besar tapi main game budak-budak...

Hola...hari ni aku nak update pasal game yang aku agak excited main kebelakangan ni...

Yu-Gi-Oh : Joey The Passion
http://www.emocutez.com 
Bagi sesiapa yang follow anime ni mesti tau game ni pasal ape..kalau la tak tau,game ni berkisar pasal permainan kad yang melibatkan strategi...Secara teori nyer ada 3 jenis jantina kad : kad raksasa,kad perangkap dan kad 'spell'.

Game ni menarik sebab aku leh lawan kawan-kawan aku yang se'kepala' dengan aku..haha...Memang satu kepuasan la bila menang,sebab leh bahan kat jamban MukaBuku..hahaha.kat bawah poster bagi anime ni.



 Dalam kad raksasa tu pulak,ada macam-macam jenis...Sekarang ni aku dah buat 3 jenis jantina deck...deck api,occult deck dan deck serangga..Tapi deck kira favorite aku mesti la deck serangga...kalau dalam anime,ada satu watak ni yang guna deck serangga.

 Weevil Undewood - macam aku ker??

Aku suka guna deck macam budak ni...Yela serangga kan lemah...biase kita fikir macam tu..tapi serius sangat-sangat puas dapat kencing kalahkan geng aku yang guna deck kuat dengan deck serangga.hahaha... 

Ok deck kedua deck api...tapi aku taknak citer sangat la sebab benda tu takde kaitan pun dalam anime ni..

Deck ketiga lak nama nyer 'Occult Deck'...Kebanyakkan kad pondan raksasa dalam ni jenis 'dark'....kira memang jahat la..aku pun tak tahu nape la aku suka sangat guna deck orang jahat..deck serangga tu pun same kalau korang tengok anime dier..haha

http://www.emocutez.com
Aku bukan dracula monyet..haha

 Bakura - pemilik occult deck

Kerana terlalu excited dengan makwe game dan anime yu-gi-oh,aku secara tak sengaja nyer meminjam komik dari kawan aku...haha

http://www.emocutez.com 
Arghh..takleh upload lak gambo komik

Takpe la,aku pinjam dari nombor 15-37...tapi nombor 25,26 takde.... jadi seminggu ni aku habiskan koyak baca komik tu untuk merangka strategi kalahkan kawan aku..Gila kan??..yela,dah dok umah sorang-sorang...apa lagi aktiviti bermanfaat aku leh wat...

http://www.emocutez.com 

Pagi ni aku nak kencing duel dengan kawan aku..harap-harap strategi aku rangka ni akan berjaya...Kawan aku ni nama dia Zharif...memang pakar main catur,sebab ada sampah ranking kat Malaysia...Lame dulu teruk gak aku kalahkan dia...Sampai speechless..hak3...tapi kebelakangan ni dia makin hebat lak...Susah sangat nak kalahkan.Geram tol...Yela,game ni pun guna strategi..Memang kelebihan dia la.

http://www.emocutez.com
Percaya kepada monyet kad..haha 



 nota sakit jiwa ::
  • Doakan aku berjaya lawan dia pagi ni..Leh aku bahan puas-puas kat wall MukaBuku dia..haha
  • Kejayaan lebih manis kalau kalahkan guna deck serangga..haha
  • Nak pulangkan sume komik dia hari ni
  • Banyak melakukan latihan untuk duel hari ni 
  • Maaf kalau entry ni tak bes bagi korang 

4 komen:

NZ said...

facebook bosan...=P

Raji and Yeen said...

erk ak xmint sgt yu gi oh yg lama
tpi yg bru tu cm stylo
lawan atas motor lagi tuh ;D

Si-D said...

Raji :: yeker?ak x tgk lg..huhu

Si-D said...

ZAKIA :: agak membosankn gak mukabuku tu