BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

19 January 2011

'Benda' tu muncul kembali

Beberape hari lepas,sewaktu aku sedang tidur mati dengan nyenyak nyer..



http://www.emocutez.com
ZzZz...

Terdengar bunyi sesuatu bergerak didalam almari baju aku....Awek Henpon kesayangan aku lihat...hampir jam 3 pagi...Suasana sepi...hanya bunyi benda bergerak tu saje yang kedengaran...Aku menjadi terangsang cuak...Adakah pengalaman seram dulu bakal berulang??

Dengan lagak seorang penakut macho,aku memberanikan diri keluar dari ranjang kelambu aku...(ok jangan gelak!)..suis lampu menjadi sasaran utama...aku hidupkan lampu..Benda tu tiba-tiba senyap.

Aku membuka pintu jamban almari...takde pun figura menakutkan dalam tu...damn!!...ni mesti keje tikus @ mak mente....dia suka kunyah-kunyah kayu almari aku yang berperisa strawberi...

http://www.emocutez.com
 saya pun suka strawberi gak!

Aku terus ke dapur....matlamat ingin mendapatkan GRO perangkap tikus...senjata utama selain 'ridsect' sebagai pembunuh nyamuk..Berumpankan biskut kering,aku letakkan didalam bilik aku...lampu bilik ditutup.

Masih kedengaran hilaian bunyi benda tu bergerak..."mati la ko kali ni"..kata hati aku,bukan aku.

Setengah jam menunggu...perangkap masih pegun disudut bilik...adakah tikus dah jelak dengan biskut kering??..aku membuka lampu kembali..TIBA-TIBA...

http://www.emocutez.com

Satu benda berlari-lari anak dikaki ku....LIPAS!!!!.....aku melarikan diri keluar bilik....Kali ni aku gunakan plan B...menggunakan ridsect,aku memburu binatang tak bermaruah itu...Dia menyorok.


Werkk....tak dapat..

Sedangkan Fasha Sandha berbikini pun dapat diburu,inikan pula lipas dalam bilik aku..Cis!!...Aku mencari-cari...Kelihatan lipas berbadan coklat menyembunyikan diri dicelah katil...

Ridsect aku halakan kearah nyer...Pushhhh....(ni bukan bunyi kentut ok!)...Padan muka...Lipas berlari-lari anak lagi...Sifat kemanusiaan aku masih menebal..aku biarkan dia mati seorang diri...Lampu bilik ditutup...Aku bermonolog sendirian
"Perlu ke aku bela babi kucing..."

Nanti kena buli macam ni

nota makan kasut ::
  • entry kali ni agak merapu
  • saje nak promote group kat MukaBuku...kami benci lipas..klik kat sini
  • aku tak suka lipas...benci-benci...haha

 

Ni dinding group tu

6 komen:

Hizami Li said...

haha.
lipas je kot.

Si-D said...

I hate lipas..obviously..urghh...

Hanys Najib said...

ahahahaha! takut lipas ke banggggg..
;p

Si-D said...

huishh...senyp-senyp sudah....haha

Raji and Yeen said...

besar sgt ke lipas tu?
smpai bergerak almari kau tu?
hahaha bela je lah :D
sng skit

ps: err Fasha sandha? lol

Si-D said...

besau...mcm kucing..haha

yup,fasha sandha...adoi..hihi