BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

05 January 2011

Lulus interview...anda boleh kawin dengan AME..

Hola...ni entry kedua untuk malam ni..silap-silap pagi  ni..Kali ni aku nak citer pasal interview aku untuk kemasukan ke kursus AME..(aeronautic maintenance engineering)..bukan interview untuk kawin..hahaha

Tempat kejadian:Kolej Yayasan Melaka

Waktu:9 pagi

Tarikh: MySpace (lupe la)

hari jumaat yang hening aku duduk di sofa kat ruang utama KYM...seorang india berpangkat kapten merenung aku atas bawah...atas bawah..atas bawah...stop!

dia ajak aku duduk..start dh cuak rase nak kencing dah bile dier start speaking.. MySpace 

dia pun tanye la pasal diri aku..dengan konpiden nyer aku pun jawab la..bla3..bla3...(aplikasikan cara di'interview' mase kelas tekom dulu..)

lepas puas ngumpat borak dia ajak aku buat test la pulak...ada 3 kertas:: fizik..'mate' matik dengan bahasa omputih..dia cakap soklan standard spm jer tapi bila jawab..ceh!..ni macam soklan matrix aku dulu..huh!!

*dalam hati cakap penat jer aku hafal nama menteri start dari najib sampai la pak ali rustam tu..takde pun tanyer..ceh!!

sementara tunggu keputusan kehamilan tu aku pun lepak-lepak dengan sorang pakcik ni..nak juga speaking dengan aku..dia cakap anak dia pun ambil test tu...(patut la muka same je aku tengok tadi!).

psstt...nasib baik muet band 3

keputusan yang dinanti akhirnyer menjelma juga..alam senyap seketika..kedengaran bunyi perut aku menghadam bihun goreng sebagai sarapan tadi...(ok tipu!)

"tahniah adik..awak lulus untuk kursus ni..kalau nak tau,markah lulus 75%.."

aku senyum jer...dalam hati MySpace

balik tu aku terus beritahu mak aku pasal tu..sebenar nyer aku tak beritahu pun mase nak gerak pagi tu...cakap ada hal jer..mak aku pun pelik

"pesal la anak aku pakai kemeja ni..hensem!!"..haha

pesanan siput:

  • nanti aku citer lak AME ni pasal pe...huhu
  • citer ni tol ok..pengalaman aku..xde nyer nk klepet korang

aku rembat dari sini.

2 komen:

Raji and Yeen said...

woahhh congrts bro ;D
pak ali rustam
hohoh nama der fame mse ak dok mlake dlu xD

wahh dh ad banner
numemon lak tuh
hohoh

Si-D said...

kenal gak ko dgn numemon ek..haha
a'ah..pak ali..dulu main guli same2..opss