BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

28 December 2010

Buang karen jer...

Bagi sesiape yang tak tahu karen tu pe binatang nyer ni aku bagitahu..karen = elektrik la..giler habitat korang kat segitiga bermuda pe tak tahu..haha

Mungkin korang pandang sinis saranan aku ni..cewah!!..yela tak bes kan kalau kita kurang guna karen..

"macam mana saya nak aim lubang jamban kalu takde lampu kat jamban??"

"susah la tak dapat update status saya kat fesbuk..baru nak beritahu orang saya gi jamban tadi"

Kalu korang nak tahu kalau penggunaan karen kita kurang dari rm20 sebulan,kita takyah bayar pun bil tu..yup,free of charge tanpa charge-charge negatif yang tersembunyi..kata orang putih (aku la tu..perasan!!)

Tak percaya??

MySpace

percayalahhh....(lagu siti lak)

MySpace

.

.

.

.

.

Ni bil umah aku bulan lepas

Nampak...kena bayar RM0.00

Jadi jimatkan la elektrik terutama nyer dari sekarang..nanti dah beranak 10 baru nak jimat,abis la korang.tapi kalau taknak pening fikir pasal bil sumer,aku ada rumah unik..

.

.

.

.

.

rumah ni takde bil tiap-tiap bulan

(ehsan pakcik google)

0 komen: