BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

17 December 2010

Buletin Siput....edisi ngumpat

Hola semua...sebenar nye aku nak beritahu aku sekarang ni dok kat Batu Berendam..dok umah saudara..Hari ahad lepas dok sini..Mungkin esok aku balik rumah kot..waa sungguh 'gumbira' rase nyer.

Bukan aku tak suka dok sini tapi talian internet 'BerukBand' sangat la mengecewakan..Aku bukan nak menghina,kang tak pasal-pasal lak syarikat tu saman aku..dah la aku nak bayar duit PTPTN...nanti dengan saman makin bertambah la beban kat bahu aku...pe kata orang senior 'berat mata memandang,berat lagi budak sekolah rendah pikul beg pergi sekolah'..ehh silap-silap.

Cuba korang bayangkan,rumah aku punya la tempat jin notti bergusti ada 3G,siap laju lagi..Kampung Pengkalan Minyak,Air Molek...mesti korang tak penah dengar kan?

Abis tu bandingkan kat sini,Batu Berendam.kalau ikutkan rumah ni dah hampir dengan Lapangan Terbang Antarabangsa Batu Berendam.

Gambar ihsan pakcik Google

...senang citer kalau Airbus @ Boeing (agak menipu!) mendarat,mesti leh dengar dari sini.Tapi internet,hahaha...(gelak jahat)...yang tragis nyer sampai nak buka Yahoo Messenger pun berape kali loading..tu pun kalau boleh.Kalau dah YM pun semput,Facebook lagi la mengecewakan..Huh!!

Bukan marah kat laptop tapi still nak upload gak gambo ni

Untuk menunjukkan rase marah,aku dah join group yang benci 'berukband' ni kat Facebook sebagai tanda protes..Cirit!!

Aku rembat gambo ni dari group tu..

Pandang beruk ni pun aku dah meluat dah sambil carut dalam hati...Beruk + Berukband...

pesanan penaja:

  1. Aku nak join 1 contest blogging:wat cerita...tapi nanti la bila dah kat rumah baru aku join kot...lagipun tarikh akhir 25hb ni rase nyer...contest from ain zulaikha(sori kalau silap nama)...
  2. kepada follower blog ni(macam la banyak!!)...sori ek lame tak update blog ni...

2 komen:

Raji and Yeen said...

ak ad mmber kt batu berendam tu ;D
dkt2 dgn munsyi Abdullah kot..

alamak xsmpat join ker bro..
bru nk tgk kau nyer kreativiti ni ;P

Si-D said...

ko ni sume tempt kt mlake ni ad member...haha

sempat kot...closing date 25hb kn?ke dia ceptkn?hak3..ak dh ad idea,wat citer yg agak tragis..tgk otherz sume wat citer lawak je..hehe