BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

19 October 2010

Setan berubah jadi babi..kejadian ajaib

Mula-mula aku malas nak post entry dengan perkataan tu..Tapi disebabkan sakit nyer jiwa sekarang ni terpaksa la aku gunakan perkataan tu..Maaf kalau ada yang sensitif..Aku gunakan nama binatang tu untuk menunjukkan betapa jijik nyer haiwan-haiwan yang berlonggok depan rumah aku ni.

Sekarang ni aku tengah study untuk test yang mungkin khamis ni.Tengah sedap-sedap study sambil dengar lagu MCR tiba-tiba aku terdengar bunyi binatang kat luar rumah..Macam tak pernah dengar je bunyi tu..Tengok kalendar kat henpon,malam ni malam rabu..bukan malam jumaat."Hantu ape pulak yang sesat ni??" said my liver..Dengan cepat aku mencapai kamera yang memang ready kat dalam bilik..

"Huish,banyak nyer babi depan rumah aku.Habis la pagi esok nak kena samak depan rumah aku ni!"..Pelik,bila aku on je kamera,babi-babi ni terus berubah menjadi macam manusia..Macam cerita transformers pun ada.Nak kata geng Optimus Prime dengan Bumble Bee,bodoh benar diorang tuko jadi binatang.Kalau tak percaya tengok gambo ni


Lihat,ada banyak babi...jenis gemuk pun ada.Ajaib!

Fuyoo...banyak nyer geng kita depan rumah shidy

p/s:Mengotorkan blog dengan gambar tak sepatut nyer..Tak perlu la samak laptop korang..

2 komen:

zikri said...

gurau kasau kau ?! hak3!!

Si-D said...

marah la...org nk study dier memekak lak...suare sedap xpe gak..hahaha...thanx coz follow..huhu