BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

20 October 2010

Milo,teh,kopi,tahi??

Mase kecil-kecil dulu mak aku selalu buat air Ovaltine mase kat rumah.Mase tu aku tak kenal sangat jenama lain macam milo..Aku ni ada hobi pelik sikit,bagi aku la..Aku suka sangat ratah milo atau masa tu ratah ovaltine.Kalau korang tak tau,masa tu aku akan masukkan 2 sudu milo atau ovaltine dalam cawan dan makan sikit-sikit.hehe..

Ni ovaltine dalam botol


Ada gak ovaltine bungkus dalam kotak kertas


Bile dah masuk sekolah rendah,kadang-kadang mak aku guna milo pulak.Bile ratah milo ni,memang dapat rasa la perbezaan dengan Ovaltine..Milo ni bila ratah,rase nyer lagi pahit tapi sedap.Teringat lagi masa tu selalu lori milo datang sekolah dan bagi sorang 1 cawan milo..Minum dalam kelas ramai-ramai.haha...


Minum Milo anda jadi sihat dan kuat..


Masa kat matrix pulak,pertama kali duduk jauh dari keluarga..Selalu tido lambat untuk study(read:berbual kosong & mengumpat)..untuk hilangkan mengantuk selalu la aku buat air teh kosong..Atau nama lain nyer air masjid sebab selalu kenduri kat masjid buat air ni.hehe...Memang bes air teh kosong dan letak gula banyak-banyak...segar mata bile dapat.


Jenama Boh jer.yang lain tak pernah rase..


Masuk UTeM,lidah ni nak sesuatu yang baru...Kafein dalam teh tak cukup.Jadi tuko lagi selera.kali ni mencuba air kopi..tapi bukan kopi o...tak suka aku benda yang pahit ni.hehe...Tapi lalu ke anak tekak korang kalau minum air kopi 'luwak'??air kopi yang dihasilkan dari biji kopi yang dikutip dari tahi musang..yarkk!!....Dengar nyer kopi ni la yang paling mahal sekarang.


"pela manusia..tahi aku pun nak makan!"


"Sape nak makan tahi,angkat perut!"

MySpace

p/s:Lepas ni pe lagi menu minuman aku...yang pasti nyer bukan kopi Luwak..hehe

0 komen: