BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

18 October 2010

Mini Cooper @ Kelisa..

Sabtu lepas aku tengok majalah 3..pasal kereta antik yang di'modified'..smart giler daripada besi buruk terus nampak macam kereta baru..Kalau orang beri kereta dah modified tu kat aku,takkan nak tolak kan?

Sebenar nyer aku minat gak tengok kereta mini cooper ni @ kereta Mr.Bean..bukan setakat comel tapi sangat praktikal..Hebat tol pencipta kereta tu..Aku dok cari gak maklumat dan gambar kereta ni..Guna pakcik Google.Ni laa hasil yang aku dapat.

Malaysia pun ada gak jenis kereta kecil ni..Setahu aku Kancil dan Kelisa tapi yang paling aku minat mesti la Kelisa..Bentuk yang hampir sama dengan Mini Cooper..Tak dapat bayangkan kalau aku ada duit banyak.Mesti nampak hebat kalau Kelisa ni aku 'modified' jadi bentuk Mini Cooper.Giler gempak!

0 komen: