BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

11 October 2010

Karut Carut dalam bola

Ni antara beberapa benda mengarut(bukan mencarut) dalam bola yang aku dapat dari majalah.


Steve Bruce
"huh!..dah la bau kau macam ****..nak jadi awek aku??"

mamat ni tak boleh tengok team dier ambil penalti."Sesuatu yang bodoh".katanyer

Shidy: Ele...aku tendang bola pantai pun belum tentu gol kalau dapat penalti..haha


Malvin Kamara
"sure ramai komen kat wall aku nanti!"

Dia ni lak selalu tonton citer "Willy wonka and the chocolate factory" sebelum match sebab dier cakap leh buat mood dier ok.

Shidy: Daripada tengok citer tu baik ko tengok citer Teletubies..tak pun drama paling top kat Malaysia ni...Jidin...ke Sesame Street??


Neil Warnock
"mamak...teh sarbat 1 kole!!"

Manager ni akan stop kat lampu isyarat on the way nak balik rumah walaupun lampu dah tukar hijau.

Shidy:Mesti muka dier dah menjadi muka wanted kat JPJ london.(ade ker?)..sumer orang dok pandang dier je mase tu.."aku rase macam nak bagi penampau je kat dier"..kata seorang saksi dengan slang melaka yang agak piyor...hahaha





































































0 komen: