BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

12 October 2010

Pengurus baru Arsenal??


London: Satu sidang media telah diadakan bagi mengumumkan pelantikan seorang warga Malaysia sebagai pengurus baru team Arsenal bagi menggantikan Arsene Wenger.

Wartawan@sawan: Tahniah atas pelantikan anda Shidy.


Shidy: Dah lama dah saya dok tunggu Wenger tu blah..akhir nyer tercapai gak.Nasib baik dier sembelit sekarang.


Diorang fired aku time tengah sembelit.sampai hati korang?!


sawan: Boleh kami tau apa pendekatan taktikal anda?

Shidy: Senang jer..kalau menyerang saya pastikan sumer naik atas..keeper pn same..Mane aci Almunia sorang dok makan choki2 kat depan gawang..pemain lain pun nak jugak.


sawan: Anda hadir ketika team ni kurang staf..Ape tindakan anda?

Shidy: Aku tau la..menyibuk je.Ok saya akan pastikan saya mendapat staff terbaik buat team ni.Sekarang ni kami kekurangn staff untuk bancuh air sirap..Saya nak pastikan staff untuk jawatan ni mesti pandai bancuh air feveret saya,air bandung.


sawan: ape hubungan anda dengan pengurus lain macam ferguson dan ancelotti?

Shidy: Hubungan dengan ferguson ok jer.saya ingat lagi dier pernah pinjam seterika & penyepit baju saya mase kitorang dok matrix dulu.Ancelotti pun same..Kitorang selalu pancitkan tayar kereta cikgu time sekolah rendah dulu.bes siot time tu.


Patut la kabur semacam.Shidy punye rupe nyer


Lu pikir la sendiri!!


sawan: akhir sekali,ape matlamat anda ketika mengambil alih team ni dipertengahan musim?

Shidy: Ha,saya dengar team Liverpool nak kena jual.So, saya akan contohi pe Hodgson dah buat kat Anfield.Malam ni saya akan contact dier guna Facebook ataupun YM..Macam bes jer turun ke liga Championship.Selain tu saya nak pastikan Arshavin dan Fabregas blah dari team ni..Dah la tak pandai cakap melayu..Muet pun gagal.Memalukan..tak ada band pun,just band indie jer diorang ada.

0 komen: