BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

13 November 2010

Kau tak puas hati dengan aku ke,beruk?!!

Hola...sori la lame tak update blog ni..Sekarang ni sibuk dengan exam la...Isnin ni ada paper lagi.Hurm..

Ok back to our topic.Aku ada citer ke kat sini tentang kejadian eksiden aku 2 tahun lepas??Rase nyer takde kot...Kalu ada aku still nak cerita gak kat sini..haha..

Alkisah kejadian ni berlaku ketika aku ada sem khas pada masa cuti sem...wadafak...awal pagi tu punya la semangat aku nak pergi bengkel untuk buat wiring...sampai kat 1 tempat(sekarang ni ada kedai makan nama Berkat Salam) tu tiba-tiba ada beruk lompat dari penghadang jalan terus ke tengah jalan..So aku tak sempat la brek..

SHITTTTT........BOOMMM!!

terbaring aku atas jalan.Nasib baik takde kereta kat belakang aku...Masa tu ada orang datang tolong..

Betapa kuat kesan perlanggaran tu sampai tayar depan aku senget termasuk la handle nyer...dahsyat tak dahsyat....tengok seluar koyak rabak...tapi tak mendedahkan aurat la.

Apa jadi kat beruk tu???.....beruk tu yang korang risau!!...pe ar...

"Sampai hati bini aku makan ciku sorang-sorang..baik aku mati jer.."

Beruk tu masih leh gerak ke tepi jalan dan mati ditempat kejadian...Tercapai la hasrat beruk tu nak buat suicide dengan melibatkan aku sekali..Cis!!

"Nape tinggalkan kami bang!!"

Nasib baik ada brother tu tolong hantar aku ke klinik Air Keroh...Sampai kat sane doktor pun cuci la luka kat kaki aku..Sempat sapu iodin je sebab lepas tu aku dah lari balik rumah sebab taknak bayar bil klinik.Teruk tak teruk perangai aku.hahaha...tak tipu ok

"Beruk Mati Dilanggar oleh Shidy"...tajuk utama Buletin Beruk

Kenapa aku cerita benda ni??Sebab khamis lepas aku lepak rumah kawan aku study(konon nyer).Rumah member aku ni pulak dekat dengan kawasan semak..Tengah fokus bawa motor tiba-tiba ada 3 ekor beruk jantan buat muka bengis sekor-sekor..Konon nak serang aku dari sebelah kiri...."Nak makan penampar ke hah!!!"...kata aku dalam hati kepada beruk-beruk tu.

"Kita mesti tuntut bela kematian adik ipaw aku!!!"

Nasib baik diorang tak bawa geng lagi ramai untuk serang aku.Bile aku citer kat kawan aku,diorang leh gelak!...hampas tol...

MySpace

"Mission kita gagal boss..."

MySpace

"Takpe kita tuko ke plan B,untuk beruk"

Sampai sekarang aku dok fikir pesal la aku jadi muka wanted kat komuniti beruk??aku ada bunuh geng korang ke?Bile masa aku bunuh,dah dia buat suicide kat jalan raya sape suruh!!...dah la aku kena kuarkan belanja betulkan motor aku...hampir rm200 tau tak beruk!...

p/s:

       1)lepas ni aku jumpa beruk kat mane-mane memang aku carutkan korang sampai anak cucu korang..huh!! 

       2)nak upload gambo parut aku kat kpale lutut tapi lambat lak upload nyer..tengok kat FB aku jela...yang leh aku beritahu sekarang kat bekas luka tu kulit aku jadi hitam..padahal betis aku putih...arghh!!!!

0 komen: