BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

24 November 2010

Terima kasih kerana buat aku marah...

Malam tadi aku tengah tengok tv..Tiba-tiba aku teringat kat kawan aku masa matrix dulu...Pompuan...sebelum ni aku message dier,tapi tiba-tiba dia tak reply lepas lama kitorang message.

Jadi aku hantar la message,tanye nape dier tak reply message aku ari tu...Dier cakap dah reply dah,tapi aku cakap takde pun.Aku pun jadi pelik la.

Tiba-tiba dier reply message aku macam ni

"Shidy,mase ko boring baru sibuk nak cr n ajak ak msg."

MySpace

Aku pun terperanjat la...pehal pulak cakap aku macam tu??Lepas tu lama gak la kitorang message sampai aku tak ingat ayat dier...

Yang pasti dia betul-betul buat aku marah...Yela,perli aku pulak...paling tidak pun aku ada jugak message engkau..kalau nak harapkan engkau message aku dulu,jangan harap la...

'Marah tol aku!!'

Lagipun bukan engkau sorang je aku jarang message...kawan-kawan aku yang lain pun aku buat macam tu jugak...bile aku teringat kat kawan aku,baru aku message tanya khabar...walaupun diorang tak pernah message aku dulu.

Wei aku bukan pakwe engkau la nak message 24 jam,masuk jamban pun bawa henpon...Normal la aku message engkau tiba-tiba...kadang-kadang kalau kawan baik aku message,aku berhenti buat semua kerja termasuk study...sebab taknak kecewakan orang yang message aku.

Ni tadi dia baru message aku..dia cakap dia saje nak main-main kan aku dan nak tengok reaksi aku..WADAFAK....kau ingat benda ni leh wat memain ker hah?!....Aku bukan anak patung Barbie la yang leh cabut-cabutkan kepala dan kaki ikut suka hati orang..Menyesal sungguh aku kawan dengan kau....tak tau nak bezakan bile mase nak serius atau nak sempoi..

Ok,sekarang ni aku nak sejukkan hati aku dulu...Yup,at 1 time I can be totally madness but at the same time I can laugh together with you...pe kata orang,2 personaliti?entah,tak reti aku...

'Tetiba lak aku teringatkan Darth Vader"

'Hahahahaha...'

perhati 2 gambo ni..agak-agak sape tiru sape ek....

pesanan penaja::patut nak buat entry lain,tapi nanti la..Idea dah ada,esok-esok la ek aku citer...

MySpace

2 komen:

Anonymous said...

lek la bro....pmpn kan emo! kihkihkih

Si-D said...

a'ah la....pompuan kn ad benda 2..hihi