BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

16 November 2010

'Jasa baik' beruk suicide

Sebelum ni aku ada cakap lutut aku injured kan??Semua akibat beruk yang buat suicide tu.Ceh!....ni aku uploadkan gambar aku yang injured dan gambar lutut aku sekarang yang dah berparut..

Ni la gambar lutut aku masa mula-mula eksiden tu

Bawah ni pulak gambar lutut aku sekarang

Nampak kesan hitam kt kepala lutut aku tu??

Akhir sekali terima kasih la ek beruk kerana menghitamkan kepala lutut aku tu sampai bila-bila,dan beri 'pengalaman indah' masa aku nak tidur dan nak berak kat tandas cangkung rumah aku.Eh silap,ko kan dah mampos!!

MySpace

"Takpe shidy...sama-sama"

4 komen:

azrin zikri said...

oi2.. aurat tu.. haha

Si-D said...

awwww...malu youuu....hahahaha....

Anonymous said...

lutut aku pon hitam gak! dems!!!!!!! puas aku pkai fair n lovely kt stu!!!!!!! hahahah

aku excident moto n beskal byk kali sabo je la

Si-D said...

haha..pakai benda 2 kt lutut....org pakai kt muka

excident ak leh trime gak,ni asyik2 jumpe muka beruk..bikin mendidih je..hahaha