BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

28 November 2010

Pengumuman dari Big Boss of Siput..penting!

Tadi aku baru sahaja menyiapkan draf bagi sambungan cerita aku tu..Jadi mungkin malam ni aku akan post sambungan cerita dan penamat nyer.Sekarang ni sedang mencari gambar-gambar menarik untuk disumbat..Gambar yang mungkin menaikkan mood ketika membaca nyer.hehe..

MySpace

Pape pun terima kasih la kepada yang sudi membaca cerita mengarut aku..Awal-awal aku dah beritahu;cerita 18SG,jadi jangan ikut ek apa yang aku ceritakan dalam tu.Aku tak bertanggungjawab termasuk la kalau korang tak leh tido malam ni.haha...

MySpace

pesanan penaja::

1)ok tak template baru aku ni.Tiba-tiba lak nak tukar dan mendapat inspirasi dari gambar Darth Vader dalam post sebelum ni.huhu

2)Baru tengok gred bagi subjek Numerical Analysis.Agak kecewa dan marah sekarang..nyesal aku aktif dalam kelas dia.arghh!!....

3)kalau buat movie bagi cerita aku ni,agak-agak kutipan tiket lagi tinggi tak dari filem '2 alam' ??hahaha...

0 komen: