BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

02 April 2010

Semalaman tanpa Tidur...Abnormal dan nokturnal

Salam again..Setelah berhari-hari hidup macam tak normal sebab bnyk kerja nak buat akhirnyer dapat gak aku update blog ni.Giler ar.Kerja bertimbun-timbun dan hampir semua kena hantar pada masa yang sama.
Ok kembali kepada tajuk ni,aku sebenar nyer masih ada rase kelat kat biji mata ni.Taip pun samar-samar jerk!.Ni takde kaitan dengan kerabunan mata aku.Aku menjadi nokturnal malam tadi la.Tak tidur pun.Bajet study la tu!.Hahahaha...study ape benda nyer.Aku dok siapkan report sebab hari ni nak hantar.Menaip lagi.Memang hadap laptop ni jela kerja aku dari semalam(bunyi macam kes tragik jer).
MySpace
Hahaha...Siap membuat report tu aku dok hadap la blog aku sambil melayan mukabuku.Dok tengok-tengok,nampak tak smart la blog aku ni.So,aku pun tukar la templat baru ni.Ok tak??Banyk kali juga la aku asyik tukar-tukar ni tapi rase nyer lepas ni dah tak buat lagi kot!..

MySpace

Jengah-jengah dulu bilik mandi ade kekosongan tempat ke tak.Kejap lagi nak pergi kelas pulak!..hurmm

MySpace

0 komen: