BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

30 April 2010

New Manager in town..

Salam..warghh...lame tol aku tak update blog ni.Ok la kejap lagi aku nak balik rumah.Hari isnin kot last aku online kat pangsapuri Murni ni.Lepas ni kena duduk luar.Tak tau lagi la sama ada aku duduk kat rumah sendiri atau duduk sewa dengan geng aku kat rumah sewa.Faham-faham jela masalah kewangan.Tapi kemungkinan besar duduk dengan diorang kot.


Back to our topic,ahad lepas aku main la game football manager.Aku try urus team Melaka and guess what,aku berjaya atur friendly dengan team Estudiantes dari Argentina kat stadium Hang Jebat.Hehehe..Ok, memang jauh beza antara 2 team ni.Satu je sebab aku malas nak urus team dari Malaysia ni,sebab tak boleh nak beli pemain import.Boring tol!.ape gune nyer aku ader scout sebagai staf kalau cuma boleh scout kat dalam Malaysia je kan?



Setelah 90 minit kitorang kalah.Memang aku dah jangka pun.dengan kualiti pemain macam ni (finishing tak sampai 10 pun padahal estudiantes around 16 keatas!).tapi aku rase kitorang kalah dengan bermaruah la jugak.Berjaya la juga dapat gol saguhati untuk tuan rumah.hehe...

Dalam 2-3 hari ni aku dok cari la benda yang boleh upgrade kan game manager.Akhirnyer aku berjaya gak.Sekarang game manager aku dah ubah dah skin dier(nampak macam fm07).Smart kot fm07,aku dah tengok dulu.Aku pun dah edit jadi sekarang ni semua team termasuk la dalam EPL dah ada lambang masing-masing.huhu...baru rase macam real bile urus team dari EPL.

MySpace

p/s:beruk aku dah mula bekerja balik kat sini.hehe

0 komen: