BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

23 April 2010

Akhirnyer..alumni SMKBK..yes!

OK nak cerita benda yang happening sedikit.Nasib baik la hujan dah berhenti.Dapat jugak aku balik rumah petang ni.Pagi esok aku nak pergi sekolah lame aku.Ader perjumpaan nak bincang pasal alumni.Huhu...akhirnyer tercapai gak hasrat kitorang.Ade gak dengar cerita ni dari cikgu bio aku mase kitorang datang raye rumah dier tapi tak sangka pulak secepat ni.Hehe...




Esok perjumpaan pukul 10 pagi
(24 April 2010)

MySpace




Jadi nyer esok aku kena pergi sekolah la.hehe...tapi ramai kroni-kroni aku yang tak dapat datang.Yela semua tercampak jauh-jauh.aku jer yang dapat paling dekat.Hahaha


Aku ader la jugak bagitau cikgu math aku ni kot-kot aku tak dapat datang.Dier cakap aku wajib ade.hihi..kira penting la juga aku ni.


Yela mase sekolah dulu last jawatan aku jadi ketua tingkatan 5 sains.nama jer ketua tingkatan tapi slalu ngayo n lepak dalam tandas or bilik guru(sebab ader air-cond).Huhu...Macam mane ntah aku yang pendiam macam mayat ni leh terpilih aku pun tak tahu.(tak main la rasuah-rasuah beb!)(ces...mayat mane leh bercakap..abaikan).

Okla,insyaALLAH kalu takde aral melintang sampai la aku esok.Nak kemas barang ni.nak blah balik rumah.Selase kot baru balik sini.huhu...orang jepun cakap sayonara,orang perancis cakap adieu,aku pulak cakap 'aku balik rumah weiii...'

MySpace

p/s: beruk blog aku tak sihat..So ganti dengan kawan dier ni.Nanti kn kemunculan beruk tu balik.haha

p/s/t: Bukan beruk yang aku langgo mase naik motor setahun lepas ok!..hahaa


0 komen: