BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

23 April 2010

Aku marah..ada korang peduli?

Salam...Lame ni tak update blog..dah la tak lame lagi nak cuti panjang...time tu ntah bile la leh update blog ni...xkerap macam sekarang ni la.
Ok mula-mula aku nak cerita benda yang sakitkan hati aku.Sape-sape yang terase nasib la.Ni blog aku ok!...suka hati la aku nak sumbat ape pun dalam ni.
Macam ni...Aku ni kira boleh dikategorikan budak yang pendiam la jugak.Tak suka la aku bergaul sangat ni.Kira ader la kawan-kawan yang tak sekepala dengan aku.Lain la mase matrix dengan sekolah dulu.Memang seronok wa cakap lu.Rindu nak pergi time tu.
Ok,aku bukan sajer-sajer nak emotional ni.Tapi entah la,perasaan aku jer kot.Budak-budak kelas aku slalu bahan aku.Kadang-kadang buat aku macam tak wujud jer.Aku pun tak tau pe la dosa aku kat diorang.Padahal mulut aku takde pun cakap kaso dengan diorang(even aku budak mlake!)..Ntah la...
Ok aku bukan nak harap pun simpati korang dan susun jari bile jumpa aku.Ntah-ntah bile dah bace blog ni makin teruk aku kena lagi.Malas la nak marah-marah ni.Buang mase jer.So, aku memang lame dah maafkan korang.Lebih-lebih lagi sekarang ni tengah demam final..Nanti ape-ape jadi kat korang aku taknak la tanggung dosa sebab tak maafkan.Ok,adieu

0 komen: