BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

30 April 2010

Pengalaman seram..bagi aku la

Malam tadi rumate aku ade citer,adik dier penah nampak hantu.Cuak gak bile dengar.Yela kalau jadi kat kiter,hari-hari dok boleh nampak benda tu.Mahu tak cuak betul tak?

Alhamdulillah la buat mase sekarang ni aku tak pernah nampak lagi benda-benda paranormal ni.Tapi aku nak cerita la jugak pengalaman aku yang aku rase seram la bagi diri aku.

MySpace

Benda ni berlaku mase aku dalam tingkatan 5 kot.Tak berape nak ingat.Mase tu aku dok rumah.Maklum la anak tunggal,ade bilik sendiri so privasi memang tak terganggu la.Aku tengah tidur malam tu.Aku pun tak tau kenapa tapi malam tu memang aku tidur awal.Lepas tu around kul 3 pagi kot tiba-tiba aku tersedar.Sure ni bukan mimpi sebab mase aku tidur tu memang nyenyak betul dan mase aku terjaga tiba-tiba mata aku jadi segar.Tak mengantuk langsung.Biase kalu baru bangun mesti rase sleepy lagi kan?.Aku mengiring hadap ke dinding bile aku dengar macam suara pompuan muda bagi salam kat belakang aku..Memang jelas dengar suara tu..Assalammualaikum...Mase tu aku dah berpeluh tahap gaban dah.Takut yang amat sangat.Aku diamkan diri je dan tak jawab salam dier..Last-last entah macam mane entah aku tertidur balik.

MySpace

Mungkin korang rase cerita aku tak seram tapi bagi aku yang alami sendiri memang la takut yang amat sangat mase 2.Yela first time alami benda-benda macam ni.

p/s:jangan biar diri anda diselubungi misteriii.......

0 komen: