BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

10 February 2010

Menjadi 'nokturnal' walaupun kelas pukul 8 pagi

Jam dilaptop menunjukkan pukul 2 pagi waktu Malaysia.tapi saya masih tidak lagi menghidap wabak mengantuk.Kenapa ni??Tidur la shidy.takkan nak ada orang dodoi pulak!.Nak suruh rumate dodoikan??Alamat terjun katil la jawabnya(walaupun memang tiap-tiap hari buat macam itu).

Sekarang ni bilik saya memang sudah gelap.cuma cahaya dari laptop ni saja yang memberi sedikit cahaya.Sakit betul mata ni menghadap laptop sorang-sorang.Rumate dah lama dah menidurkan diri.Esok kelas pukul 8 pagi.Pelik betul,diorang dah tidur tapi suruh saya kejut pagi esok.Silap la.huhu

Terngiang-ngiang apa rumate cakap baru-baru ni.Ada ke patut mereka cakap saya kejutkan dengan penuh belaian kasih sayang dan lembut.Ceh!!..Gaya berdiri tepi katil dan bersuara lembut.

Ok,esok saya kejut cara lain pulak.hihi...Jaga la wahai rumate ku... 

0 komen: