BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

12 February 2010

Aku dah nak balik bercuti ni..

Gambar ni aku ambil masa buat experiment rabu lepas;pasal power amplifier.Giler tul nak menyambung sume wayar tu.Tapi yang membanggakan aku sambung wayar tu semua sendiri dan menjadi(keluar bunyi dekat speaker).hahaha
Ok3,ni last post aku.lepas ni aku nak bercuti seminggu.cuti,cuti gak tapi buku tetap kena pandang.Yela,naik jer cuti dah ada 2 test menanti.tough pulak tu subjek nyer.Ni aku baru jerk lepas kemas baju.kejap lagi aku blah la.Maybe aku duk umah saudara aku kat batu berendam kot cuti ni.Tengok la macam mana nanti...Adieu!!

P/s:tadi mase aku jengah keluar aku tengok selipar aku hilang.marah tul!!..dah takde benda lain ke nak curi.Huh!!

0 komen: