BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

11 February 2010

Iswara bertayar 4 berkaki 0

Ok3,ni bukan kereta aku sebenar nyer(lesen kereta takde nak bawa lak!).Ni kereta member aku.Hahaha...mati aku kalu dier tengok aku upload gambar kereta dier dalam blog ni.Setelah di 'edit' oleh aku sambil menunggu bilik air kosong untuk mandi.Hilang jugak boring aku sekarang.No. plat aku tutup untuk menghilangkan sebarang syak dan mana la tau kot2 ada lak yang sesat dan ambil untuk 4D.(Judi haram beb!)..hahaha
Dah macam kena gari la aku dengan kereta ni.Aku pergi ke kelas dengan member aku naik kereta ni la.Huhu...Sem ni hari selasa jer la aku naik motor aku(padahal UTeM dah ada bas pun,ada bas baru lagi warna ungu).Aku bergari dengan kereta member aku ni sebab yela dah aku pun dok kongsi duit minyak.Rugi la beb tak naik.

0 komen: