BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

01 September 2010

Raya dah dekat tapi rasa tak gembira sangat pun..

Nak dekat sebulan tak update blog..pejam celik,pejam celik dah nak dekat raya dah.Cepat tol masa berlalu..Yela masa kan sesuatu yang relatif.hehe

Ok,sebenar nyer aku sedih gak bila nak dekat raya.Tahun ni raya tanpa ayah aku..Kan baru meninggal dunia bulan 6 lepas.Masih rasa baru lagi.Entah bila la aku boleh terima kenyataan.

Yang buat aku marah lak,of course la mercun.Memekak jer malam-malam.Nak relax kat rumah pun tak boleh.Kalau bukan bulan raya dok melepak dan memekak jer tiap-tiap malam depan rumah aku.Aku gelarkan diorang tu anjing..huh!...dah banyak kali tegur pun macam tu gak..Tengok la kalau aku dah hilang sabar,memang aku telefon polis.Apa nak jadi,jadi la.Saudara tak saudara.

Ni sebenarnya aku dok online dalam lab.Sekarang ni ikutkan tengah koku...so curi-curi la peluang yang ada..dah rezeki internet depan mata..okla,nanti ada masa aku update lagi blog ni.

~~~Selamat Hari Raya,maaf zahir dan batin...kecil tapak tangan,tapak kasut aku hulurkan..haha~~~

0 komen: