BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

27 April 2012

Beruk jadian di jalan raya Malaysia

Salam sumer...

Sekarang ni aku tengah sibuk dengan demam final exam aku..Demam yang memang takde ubat kat mane-mane klinik walaupun klinik 1 Malaysia..haha

http://www.emocutez.com


Balik ke citer asal..Petang tadi pergi ke kolej dengan tumpang motor bini kawan aku..Sebenar nye aku nak jimat duit minyak..haha...tak kisah la tu..Lepas jawab exam dengan rase tersangat gembira kitorang pun bergerak la pulang..


http://www.emocutez.com



Maka disuatu stesen minyak Shell kawan aku berhenti la untuk menuang minyak..Pelajar macam kitorang ni hanya mampu menuang minyak RON95 sahaja..

Mase tu kat depan kitorang ada sebuah kereta,motorsikal dan motorsikal bini member aku ni..Aku pun berdiri kat tepi..Tiba-tiba ada sebuah kereta Persona dok datang belakang kitorang.

http://www.emocutez.com

Lepas tu motorsikal kat depan kitorang mula bergerak la..Ada seorang lelaki yang boleh kira pangkat atuk juga la,berpakaian baju melayu dan berserban..Mungkin baru balik dari sembahyang asar..

Gambar hiasan

Tiba-tiba kereta kat belakang kitorang dok nak potong 'line'...sangat celaka aku tengok..Aku usha gak beruk mane yang pandai bawa kereta ni tapi tak nampak sangat..Cuma nampak pakai baju kemeja bertali leher..ala tie la...susah tol!

Beruk berangan jadi driver..nerd!


Nasib baik aku berdiri halang dier, kalu tak memang dia potong line dan tak bagi atuk tu tuang minyak..Mase tu aku dah berahi berapi dah..Jadi aku dan member aku ni minta atuk tu tuang je minyak..Lepas tuang minyak dier senyum kat aku-tanda terima kasih sebab kitorang 'backup' dier.

Bila nak gerak dapat gak aku tengok muka beruk tu...Bukan nak rascist tapi  bangsa ni memang 'celaka' sikit bila kat atas jalan raya...Dari pengalaman aku dan member aku tadi.


"semua bawa motor is a mat rempit"..falasafah bodoh 




Helo brader, jangan ingat kau tu orang kaya Najib bagi ko buat setan atas jalan ni..Kitorang yang bawa motorsikal ni pun bayar gak cukai jalan..Huh!

Jadi pada hari ni, saya mewakili semua penunggang motorsikal yang rase tension dengan perangai beruk 'terpelajar' ni ada sesuatu untuk diucapkan...













"PAK YOU..."









0 komen: