BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

22 February 2011

18SG...dah macam kat panggung wayang dah ni

Assalammualaikum...eiittt....(bunyi efek seram)..http://www.emocutez.comSetelah lama aku tak update,hari ni aku nak citer tentang pengalaman aku mendengar cerita hantu..cerita atas cerita..tak tahu tol ke tak..ok,mulakan

Hati-hati buka peti sejuk

  • Mase kecik-kecik aku selalu lepak rumah saudara aku..Dia tua 3-4 tahun dari aku.Selalu lepak sane sampai malam..bile nak balik rumah dia akan takutkan aku..mase aku nak mula kencing bergerak,dia jerit cakap ada hantu pocong follow aku kat belakang.padahal sebelah rumah je pun..dalam beberapa langkah jela..Tapi maklum la,budak lum mimpi basah,berlari naik rumah bile dengar.Cis!! http://www.emocutez.com

  •  Bila aku dah macho matang sikit,aku ada dengar kawan sekampung aku cerita..dia cakap pernah nampak Lisa Surihani pontianak.Mase tu dia sedang dok basuh pinggan kat balai raya yang menghadap kubur.tiba-tiba dia nampak Lisa Surihani benda tu kat bawah sebatang pokok kat area kubur.Apa lagi,demam seminggu dia. http://www.emocutez.com
 Kucing pun jadi vampire..aduyai

  • Mase kat matrikulasi lak aku ada dengar tentang hantu doraemon makcik jual dorayaki karipap..Doraemon Makcik ni akan ketuk tingkap bilik budak-budak ni sambil jerit "Dorayaki,dorayaki" karipap..karipap...Masalah nye aku dengar citer,makcik ni ketuk tingkap-tingkap kat tingkat atas yang mustahil orang nak ketuk...Memang cuak la aku mase tu,yela dah la aku dok tingkat paling atas..nak lagi spesifik??bilik B2.4.5..hihi

 Dah la ni kuih faveret aku
http://www.emocutez.com 

Sekarang ni pun aku masih rasa cuak bile bawa helikopter motor malam-malam..Yela,area kampung aku ni memang agak angker suasana dier...Sebelah kiri dari rumah aku banyak kubur cina,sebelah kanan lak ada tanah wakaf...Sebelum ni aku ada kerja kat pub kedai makan.Biase aku balik sorang-sorang around pukul 4-5 pagi.Dengan suasana sunyi lagi berembun...Perghh...Jalan raya pun sunyi je masa tu.

Hantu kuih sepit mat rempit 

Bagi aku normal la untuk rasa takut..Kalau dalam bilik pun aku cuak nak tengok tingkap,mane tau tiba-tiba nampak ada orang melintas tengah malam..takut..Tapi aku tak suka kalau dalam citer hantu,pelakon tu cakap dia tak caye dengan hantu..Sedangkan syaitan tu wujud..Kalau dia tak percaya,same la dengan dia tak percaya dengan benda ghaib..Tol tak?? http://www.emocutez.com

Supernatural??


nota sakit jiwa ::
  • menyiapkan entry ni ketika berseorangan pada pukul 1.30am.
  • usah biarkan hidup anda diselubungi...misteriii.... 

5 komen:

Hakeem Yusof said...

aku suka makcik karipap

Raji and Yeen said...

ah menyesal baca entry ni >.<
dah la aku sorg2 tgh malam ni
hahaha

Si-D said...

abis la..mlm ni dier dtg kt tepi tingkp ko...jual karipap..hua3

Raji and Yeen said...

ok gak tu
lapar ni
huahua
siang2 boleh la ckp lebat*

Si-D said...

ko r..siang-siang leh la...cuba dok borak citer antu kul 12am...ak pn takut..hehe