BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

22 March 2010

Football Manager 2010..My Fav Game


Hahaha...ni dvd game football manager yang aku minat sangat main.Aku nak sangat jadi macam mourinho,alex ferguson dan arsene wenger.Mungkin realiti aku tak dapat jadi tapi at least jadi dalam game ni pun kira ok la jugak.hehe

Ada gak kawan-kawan aku cakap game ni boring tapi peduli ape aku.Janji aku layan.Cuma 1 jer masalah aku bila main game ni.Aku beli tahun lepas tapi sampai sekarang tak tahu nak urus team ape.Dah macam-macam team aku try tapi still tak layan lagi.Nanti la,ada masa nanti aku choose team baru.Sekarang ni dok busy dengan kerja yang berlambak-lambak.Dulu aku main versi 2008.Bangga beb dapat bawa naik team Fisher Athletics(team cikai-cikai jer) dari league Blue Square North ke Blue Square Premier.

But after all aku thanks juga la kat game ni.Sekarang ni aku lebih tau pasal permainan  bola sepak(walaupun aku kaki bangku bile main!).Macam piala FA.Rupe nyer tu la kejohanan bola sepak tertua di dunia.Hehehe

0 komen: